torsdag 3 januari 2013

Utmaning


1. Varenda en som blivit utmanad måste skriva 11 saker om dem själva
2. Man måste också svara utmanarens frågor
3. Utmanade måste hitta på 11 frågor till den som den utmanar
4. Utmanade måste sedan välja 11 bloggare som har mindre än 200 följare och utmana dem!
5. Sedan måste du berätta till dem du utmanat
6. Man får inte utmana tillbaka


1.Jag är blyg runt människor jag inte känner men sen när ja känner nån kan jag inte sluta tala(':
2.Folk som int känner mej har ibland en helt annorlunda bild av mej än vad jag påriktit är å de sku jag vila endra.
3.Tycker jätte mycke om att dansa!
4.Ja hatar mina fötter och fingrar
5. När jag var liten så drack ja kaffe helatiden men när ja ble äldre tyckt ja inte om de men nu har jag igen börja dricka de.
6.Ja tycker int om mitt skratt
7.Sku vila ha napakoru å har vari påväg att skaffa de ren länge men nästa höst ska de bli av!(:
8.Att fara på resa någårs varmt sku va de bästa just nuu!
9.Har dålit självfötroende
10.Jag har varje år gjort flera nyårs löften som aldri sen har hållit men dehär åre ska ja klara av att hålla iallafall ett :D
11.mina vänner e jätte viktiga åt mej !



Lilis frågor:
1.Favoritartist ?
 Har flera så vet int riktit(:
2.Varför började du blogga? 
Sekärt för några ja kände jorde det å de värka kiva
3.Meningen bakom bloggnamnet?
 De är vell att va för hemst de än händer ska man bara fösöka leva vidare och att till slut blir allt bra(:
4.Favoritsång?
 Måst seja scream and shout- will.i.am ft. Britney Spears pga minnen från nyåre!
5.Hur tillbringade du nyåret?
 Me mina vänner:>
6.Vad är din naturliga hårfärg?
Brunette!
7.Favoritmat?
 Mos å ikeas köttbullar:D
8.Favoritfilm? 
Har int rigit nån favorit måst ja seja..
9.Favoritbutik? 
Alla matbutiker! Nåei:D typ gt,h&m och newyorker
10.Tycker du om sorliga filmer? 
Om ja har sån filis joo:)
11.Vad skulle du önska om du hade 1 önskning?
 Att ja sku få vara glad hela mitt liv(:

Mina frågor:
1.Är du nöjd med dig själv just nu ?
2. Hur tror du ditt liv ser ut om 5 år ?
3. Vilken kändis skulle du villa vara ?
4. Vem är viktigast i ditt liv just nu ?
5. Var skulle du villa bo om du skulle få flytta var du än vill ?
6. Ett ord du använder ofta ?
7. Favorit årstid ?
8. Vad ser du mest fram emot dethär året ?
9. En sak du vill göra före du dör ?
10. Favorit dryck ?
11. Vad ser du på först i en person ?


Bild från nye.

//Claudia


1 kommentar:

  1. http://sofielouise.devote.se/ Utmaning!

    -louise

    SvaraRadera