torsdag 1 november 2012

Without you I'm just unhappy



Heii
jeu, ble int någå skrivet då igår för hade ingen lust. Men skola och efter det for jag till stan med Amanda,Fellu och Dennis. Skoldagen idag var helt okej, vi hade brandövning och såklart hade jag inga skor på mej så fick springa dit me strumpor ! jaja. Efter skolan vänta vi i skolan en timme med Elin och Jonas sen klockan 3 for Elin och skriva prov och jag for till stan med Lucinda och Lusse en sväng före jag kom hem. Klockan 6 for jag och rida å de va så kiva att bara få rida å int tänka på någå annat. Imoron e de fredag och hoppas de blir någå av våra planer !(: 

//Claudia

4 kommentarer:

  1. HÄSTRYGGEN !(':(': de va så rolit då när du sa de.

    SvaraRadera
  2. Är förresten Albin ihop me en sjua? såg dom tissammans o mysa i skolan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såri men de måst du fråga Albin själv (:

      Radera